2010. november 16., kedd

Sült oldalas

Sütőzsacskó - a legjobb barát!
És ez az oldalas is úgy készült, hogy előregyártott zacskós fűszerkeveréket használtam. Nem is volt vele sok macera, hamar elkészült. Az oldalast feldaraboltam kis egységekre, beletettem a sütőzacsiba, rászórtam a fűszerkeveréket és egy kis olajat öntöttem rá. Figyelem, a recept legnagyobb része, hogy a sütőzacsi kiszakítása nélkül szépen bevonjunk minden egyes oldalast a olajos fűszerkeverékkel. Ezután már csak be kellett zárni a zacskó száját és pár kisebb lyukat ütni a zacsin - kizárólag azért, hogy a gőz el tudjon távozni!
Az egészet egy tepsire raktam, ahol már várták a főtt és hasábra vágott krumplik, hogy együtt süljenek a sütőben (160 fokon, addig míg meg nem pirul a krumpli).
És tényleg pikk-pakk meg van, az összeállítás kb. 20 perc és ugyan a sütőben még elsül egy 40 percet, de azalatt már csak annyi a dolgunk, hogy néha rápillantsunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails