2010. november 22., hétfő

Mogyorós csirke


Meglepődve tapasztalom, hogy egyre jobban kedvelem a keleties ízeket. Persze vannak azért határok, amit egyelőre még nem lépek át (kellenek a jövőre nézve is tervek és célok!), de a mogyorós csirkére egyik hétvégén kifejezetten rákattantam. Volt is otthon egy felbontott doboz sós mogyoró. Ideális volt a helyzet, mivel a recepthez kell mogyoró  viszont nem rajongunk a sózott mogyoróért (ugyanis szerintünk egyértelműen a sózatlan mogyoró a király!!!), ami talán egy vendégségből maradt meg.

Hozzávalók

1 csirkemell filé
1 kis doboz sózott mogyoró
1 kis fej vöröshagyma
1 kaliforniai paprika
olivaolaj és vaj
bors

A hagymát apró kockákra vágtam és a serpenyőben megolvasztott vajon és olivaolajon megpároltam. Amikor elkezdett pirulni, akkor rádobtam a kockára vágott csirkemellet. A husit nem sóztam, hiszen a mogyoró úgyis sós, csak egy kis borsot őröltem rá. Amikor megpirultak a csirkehusi kockák, akkor rászórtam a  sós mogyorót és azzal együtt is pirítottam még egy kicsit. Azután egy nagyon kevés vizet öntöttem rá és fedő alatt készre pároltam a húst. Majd levettem róla a fedőt és rászórtam a csíkokra vágott kaliforniai paprikát. Ezzel már csak összeforgattam, nem pároltam tovább, mert szerettem volna ha a paprika húsa ropogós marad. Rizzsel tálaltam. Nagyon klassz kis ebéd és tényleg 20 perc alatt elkészül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails