2010. július 29., csütörtök

Rám várnak a könyvespolcomon...

Rengeteg sok és szép könyv várja a polcomon, hogy sorra kerüljenek.
Figyelem, mivel nyár van ezért csakis könnyed regényekről írok, olyanokról, amit egy tengerparti nyaralásra készülve az ember lánya igyekszik a bőröndjébe még beszuszakolni! :)

Jelenleg éppen egy kölcsönkönyvön "dolgozom". Egy barátnőmtől kaptam az ajánlást és a könyvet is kölcsönbe. És mondhatom nekem bejött és tetszik   A francia nők nem híznak! Az könyv alcíme is utal arra, hogy ez bizony egy életmód tanácsadó könyv. És én most nyitott voltam a témára. Nem halmoz el nagy alapigazságokkal, sőt nagyon is normális földönjáró módon közelíti meg a táplálkozás, a mozgás és úgy általában az élet kérdéseit! Nekem különösen tetszik, hogy nem tilt semmit, sőt!!!
Azt mondja, ha nem tudsz meglenni valami nélkül és azt hagyod ki, az duplán rossz, hiszen sanyargatod magad és aztán meg kompenzálsz de csőstül. Szóval akkor már inkább a kisebbik rossz és ne hagyd el a "bűnös kedvencedet" csak figyelj oda nagyon és fokozatosan, tudatosan (ráadásul csökkentve) adagold.
Úgyhogy sitty-sutty el is fogyasztottam pár gumicukrot, most miközben ezt írtam ebédre viszont csak salátát fogyasztottam! :)

A következő, amibe belekezdek - bár ezt soha nem tudhatom biztosan - az egy sikeres folytatás lesz: Nesze Neked Terézanyu!  Vagyis inkább nesze nekem!!!
Az első részt is olvastam. Már nehezen bírom visszaidézni azzal a résszel kapcsolatos emlékeimet, de szerettem. Viszont nincs meg nekem a könyv. Nem tudom, hogy ezt a véletlen hozta csak így, vagy nem akartam betenni az "alapkönyvtáramba". Őszintén mondom, lövetem sincs már. Pedig a film az meg van és bár nem egy agyonnézett klasszikus, de a jégpályás jelenetet imádom!!!! :)Amikor elolvastam a mostani könyv fülszövegét illetve most amikor szintén újra elolvastam alig várom, hogy elkezdődjön a kaland. Mert azt érzem, abban nem lesz hiány ebben a könyvben!


Illetve szeretek újdonságokat is megpróbálni. Ilyen újdonság lenne nekem a Franciadrazsé. Bár nem a színes kis cukorgömbökre gondolok - habár azt is kedvelem . (Én inkább franciadrazsé kedvelő vagyok a dunakaviccsal szemben!:)) Megmondom őszintén erre a könyvre a metrón figyeltem fel igazán és ott kaptam kedvet hozzá. Történt ugyanis, hogy éppen utaztam valahová és leültem a metrón. Szemben az üvegfalon ott díszelgett ékes pinkben ez a könyv és egy kis ajánló. Egy baj volt csak, hogy szemben egy igen magas srác ült és jelentősen kitakarta a szöveget. Próbáltam és megtippelni a hiányzó szavakat, vagy szó foszlányokat de igen sokat kitakart. Bevallom, alig vártam, hogy leszálljon és még legyen időm nyugodtan végigolvasni mielőtt nekem is le kell szállnom. Sikerült és azóta várom, hogy mikor tudok szemezgetni a Franciadrazséból!

És végül, de nem utolsó sorban egy régi kedvencem. Mi már-már "barátnők" vagyunk. Eddig az összes könyvét olvastam. És ezt a legújabbat is kíváncsian várom. Várom A mexikói-t azért, mert nagyon érdekel, hogy miről szól ez a történet. Hogy az élményt fokozzam nem is olvastam el újra, hogy mi a story, mi a fülszöveg. A stílus biztosan remek lesz, megint egy lerakhatatlan, pikk-pakk kiolvasható és nagyon szórakoztató könyvet várok. Az összes könyv közül talán ettől lesz a legerősebb tengerparti nyaralás feelingem. Lehet, hogy azért, mert az előző könyveket ílyen körülmények között olvastam (azt hiszem nem mindent, de kettőt biztosan!). Olvasni szeretnék! Kényelmesen hátradőlni egy nyugágyon, limonádét kortyolgatni... talán levendulásat. Nahát máris inspirál a könyv: pontosabban a borító! Hát nem nagyszerű!!!!

Mást nem tudok mondani olvassatok lányok, mert olvasni jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails