2010. augusztus 4., szerda

Idő - ami mindig hiányzik

Most végre megint nyár van! Nincs túlzott kánikula, amikor olvad az aszfalt, és szerencsére nem esik az eső, nincs vihar sem.  Ebben a szép nyári időben viszont még nem arról írok, hogy visszavonulok és átadom magam a jól megérdemelt szabadságomnak. Az is eljön nemsokára, de most még nincs itt az ideje!
Viszont időhiányban szenvedek és így nem jutok ahhoz sem, hogy írjak. Pedig lenne miről!!! De mint tudjuk, úgy szép az élet ha zajlik. Márpedig most nagyon zajlik! Én meg pörgök.

Így amíg a nagy pörgés tart addig sajnos ritkábban tudok írni, de gyűjtöm az alapanyagot!
És mint tudjuk: AMI KÉSIK, NEM MÚLIK!
Van, volt és lesz:

2 megjegyzés:

  1. Drága Moncinnamon:))) Hát én bizony nagyon várom azokat a bejegyzéseket:). Lehet, hogy igazad van. De én úgy tudtam: ami késik...az a vonat:))

    VálaszTörlés
  2. Helló Kedves Nilla!
    Jól van, rajta vagyok a bejegyzéseken. Nyomozok valami jó kis képszerkesztő progit és jönnek a remekművek... meg a vonat is!
    Cinnamon

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails