2011. április 9., szombat

Futás és futó vacsi

A futó projektem első hete sikerrel zárult. Háromszor is sikerült futnom a héten. Bevallom azt hittem rosszabbul fogom bírni és nehezebb is lesz rávenni magamat arra, hogy elinduljak. De valahogy mégsem. :) Hétfőn kinéztem az ablakon, és láttam, hogy nem esik az eső, bár sötét felhők és erősebb szél is volt este. És ekkor egy hirtelen ötlettől vezérelve pikk-pakk át öltöztem, futócipőt húztam és elindultam futni. Mivel esőre állt nem volt időm vacakolni, lebeszélni magam és még igyekeznem is kellett nehogy elázzak (elázzon az új futócipőm). És a Városligetben egy bő fél órát futottam. Jó érzés volt, csak begörcsölt a talpam utána. :( Szerdán is könnyen indultam el és ezúttal a Stadion kertben található pályára mentem futni. Na jó ez talán nagyképű tőlem, hogy futni hiszen közel ugyanannyit sétálok, mint amennyit futok. Azaz 1 teljes kört futottam és utána ugyanennyit sétáltam és ezt ismételtem meg ötször. A cipőm átesett a tűzkeresztségen, ugyanis poros, koszos lett, amit már csak itthon vettem észre, mert a sötétben nem tűnt fel. Így az örömömbe némi bánat is vegyült. Tudom, hogy hülyeség és egy cipő nem marad örökké olyan tiszta, mint amikor volt, amikor először kivettem a dobozából, pláne ha használom. Mégis kicsit szomorú voltam. Azonban így talán már nem tűnök kezdőnek. Persze csak ránézésre, mert ha valaki huzamosabb ideig nézi hogy milyen lassan futok és mennyit sétálok már le is buktam. Ez van, így kezdte mindenki, és majd én is belejövök miközben nem utálom meg a futást (ennél jobban :)) és talán egészségesebb is. Aztán ma is felkaptam a szerelést és futottam egy kisebb Liget kört. Jó érzés ebben a hűvösebb, szelesebb időben futni, mert hűt és nem izzadok meg annyira. Izzadni ugyanis kifejezetten utálok. Futás után könnyű vacsit is ettem.

Hozzávalók

2 szelet korpás abonett
1 db medvesajt
4 szelet csípős paprikás pulykasonka
1 kis tál saláta (jégsaláta, retek, paprika, újhagyma, fehér balzsamecet, olivaolaj és fűszersó)



Azt hiszem kezdem megszeretni a futást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails