2011. április 10., vasárnap

Csirkés cézár saláta

Nagyon jó hangulatú baráti kártyázásra készült és a kedves vendégünk külön kérésére íme a "titkos" recept a finomsághoz! Nálunk gyakran készül, mert nagy kedvenc! Jó étvágyat hozzá!
 
Hozzávalók
 
1 jégsaláta
2 csomag lila újhagyma
1 kígyóuborka
15 db koktélparadicsom
2 db csirkemell
pirítós vagy pirított kenyérkockák (bakonyi barna kenyérből készült ezúttal)
reszelt parmezán

(az öntethez)
2 dl főzőtejszín
3 tk mustár
2 gerezd fokhagyma
kevés olivaolaj
petrezselyem
oregánó
bors


A jégsalátát félbevágtam és felszeleteltem és egy tálban szórtam. Az újhagymát felkarikáztam és a jégsaláta tetejére szórtam, majd a felkockázott uborkát és a négybe vágott koktélparadicsomot is ráhalmoztam.
Az öntethez a főzőtejszínt egy kisebb tálban összekevertem a mustárral, majd adtam hozzá sót, őröltem rá friss borsot illetve a petrezselymet és az oregánót és a zúzott fokhagymát is hozzákevertem. Ha az öntetet kevésnek tűnt, ezért adtam hozzá egy kevés majonézt és tejet is. A kész öntetet a salátára kanalaztam majd kissé összeforgattam a salátával. A csirkemell filét felkockáztam, megszórtam fűszersóval, borssal és vaj és olivaolaj keverékén megpirítottam. Miután elkészült a salátához adtam a frissen sült húskockákat is. Az egyik adagot meghintettem pirított kenyérkockákkal, a másikat pedig háromszög alakú pirítósokkal díszítve tálaltam. Tálalás előtt vagy a tányéron még meg szoktuk szórni némi reszelt parmezánnal is. Szerintem megunhatatlanul finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails