2011. január 11., kedd

Én bizony belevágok!

Tegnap olvastam a VKF következő fordulójáról! És elhatároztam, hogy ezúttal fakanalat ragadok és felsorakozok a nemes cél érdekében és Vigyázz Kész Főzz!

Szóval tegnap óta fánkokon és a hozzá passzoló önteteken jár az agyam.
A fánk koncepció már körvonalazódni látszik, de bevallom az öntet okoz némi fejtörést!  Nem baj, mert még csak kedd van és a nemes feladatra a hétvégét szemeltem ki! :) Szóval addig a fejemben  keringenek a fánkok!
És még valami vicces, tegnap mikor megtaláltam a témát a fánk alakú nyakláncomat viseltem.

1 megjegyzés:

  1. Még nem olvastam a VKF kiírást, sem a bejegyzésedet, amikor elhatároztam, a hétvégén fánkot készítek:). Nekem már megvan, hogy milyet. De nem árulom el:).

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails