2010. december 6., hétfő

A Mikulás előtti hétvége

Boldog Mikulást kicsiknek és nagyoknak egyaránt!


Nekem nagyon jól alakult ez a Mikulás előtti hétvége! Először is az ünnepi ráhangolódás jegyében pénteken kisétáltunk a Vörösmarty téri Karácsonyi Vásárba. Csuda jó volt, volt minden ami kellett: hideg, forraltbor, hideg, töki pompos, hideg, sült kolbász és párolt savanyúkáposzta, hideg és kürtös kalács. Azt említettem már hogy nagyon hideg volt?! De ez így jó és szép, így van meg a megfelelő hangulata. Hiszen hogyan is nézne ki forraltborozni és sült kolbász falatozni miközben hétágra süt a nap és izzadunk?? Ugye, hogy kell a hideg! Még nekem is, aki alapvetően nagyon fázós és nyáron vagyok igazán elememben!
Szóval péntek után szombat, amikor is délután kezdődött a szokásos csajos Szex és New York party nem szokványos karácsonyi különkiadás! Közös főzéssel, frenetikus ünnepi menüvel!  Erről bővebben Morzsókánál, hiszen az ő érdeme! Én csak annyit mondok, NAGYON FINOM!!!! Köszi Morzsóka!
A szombati nap már vasárnap hajnalban ért véget, így a vasárnap rögtön egy brunch-al kezdődött. Akik nem tudná  a brunch = ebédbe hajló reggeli! :) Ezt követően tettem egy értékes látogatást a Karácsonyi WAMP-on, ahol két kedves ékszert be is szeretnem! Majd egy laza ebéd után otthoni pihenésbe vetettük bele magunkat. Volt finom délutáni szundikálás, gyertya gyújtás, olvasás, karácsonyi tea iszogatás, pogácsa sütés és társasjátékozás karácsonyi zenei aláfestéssel.
szóval volt minden ami szem, száj és a lélek ingere! Igazán feltöltődtem!
És ma reggel a Mikulás meghozta az ajándékokat is! Cserébe finom kekszet kapott! (A recept is jön hamarosan!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails