2012. február 24., péntek

Miért is jó a tél?

Nem szeretek fázni. Viszont szeretem a selymesen hulló fehér hópelyheket. Szeretem ha havazik. És annak ellenére, hogy nagyon de nagyon nem szeretek fázni mégsem utálom a telet.
És szeretem, hogy meleg és kényelmes ruhákat lehet hordani, amik kellemesen puhák és melegítenek.

Régebben az hittem, hogy csak akkor nem fázom, ha vastag pulcsikat hordok télen.
Aztán persze rájöttem, hogy ez munkába jövet és hazafelé menet biztosan melegít, ám a meleg irodában üldögélve egész nap kifejezetten izzasztó tud lenni. És fázni ugyan nem szeretek, de izzadni még annál is jobban nem szeretek. Így történt, hogy a réteges öltözködés nálam már nem pusztán elmélet, hanem napi gyakorlattá is vált. (Szegény vastag pulcsik meg állnak a szekrényben, mert kiselejtezni még nincs szívem őket).
Aztán pár éve azt is megfigyeltem, hogy télre az emberek valahogy száműzik a vidám, erőteljesebb színeket. És akkor elhatároztam, hogy minden nap fogok valamilyen színt hordani. És a szín alatt nem a feketét, szürkét vagy barnát értem, hanem valami vidámat, valami érdekeset, ami általában nem annyira jellemző télen. Ilyesmire gondolok:
 
Winter highlights

Azért én is várom a tavaszt! Meg  a nyarat, meg a fagyit....
De előtte még nem hagyom ki az idei síelést!

1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails